C L O U D ;
Boroii Gendut Buncet TWITER FACEBOOK
the best hangout :')
04 February, 2012 • 2:08 AM • 2 comments

hello :) . i'm just back from KULIM LANDMARK CENTER with my friend IFFA and my sayangs APIT . kami just pegi tiga orang sebab yang lain semua tak bole pi sebab ada hal masing masing . siriesly ohsemm tadi . sangad ohsemm . pi pulak tarikh anniversary kami yang terbalik . 4 haribulan 2 . our anniversary 2 haribulan 4 . baru perasan bila IFFA tanya our relationship dah lama mana . time duadua perasan , sengih sampai telinga . kami tadi just pegi tengok movie yang sangad boring , yang boleh buad kami tidur dalam tuu then pegi jalan jalan , makan KFC . yang tuu jaa . nak main bowling tak boleh sebab depa dok buad apa taktau . tadi sempat snap pitcha siked siked time lepak dekad OLE-OLE SUPERBOWL . baru perasan yang tempat tuu dah berwajah baru . meh layan pitcha kami . ;)


hey IFFA ! luu ushar apa bro ?! haha .


tengok lah . dia cuba nak buad muka comel lepas kena perli . tapi tak berapa nak jadik . haha !


eh ? apa nii ? tiru orang . tak maluuu ~ :P *bad quality*


smile :) . coolblog tuu rasa SOUR PLUM . ohsemmm xD


jangan laa himpit aku ! :P


haii balak(s) . haha ! iloveusofuckingdamnmuch sayang :')


meet my lovely and ohsemm friend . thank you for being my friend <3

that's oll pitcha pitcha yang sempat snap time lepak lepak dekad bowling tadi . tak dapat main bowling , lepak pon jadik lah kan . kawan saya dekad atas nii ohsemm . boyprengg saya pon ohsemm . anda lagii ohsemm . haha . best sangad tadi actually . dalam fb tak buboh pitcha banyak banyak macam dalam nii . nanti orang kutok macam macam . haha . tak kod kan ? mulot hampa kan bagoihh . thanks hampa dua coz teman aku hangout hari nii . sebenarnya IFFA yang ajak hangout . sangad best . dah lama tak hangout kan ? kalau NEKK , MAT JO dengan ZACK ada aku pasti hangout nii lagi superbb ! macam yang kita hang dulu tuu . best kan ? yess . hope nanti kita dapat hangout macam hari tuu lagii .

tenkiu so much jugak for my dear sebab beli LOVE tuu . cantik sangad for me . owang akan simpan and jaga LOVE tuu elok elok oke ? macam yang dia nak . surprise sangad bila dia bagi benda tuu . rasa macam nak menangis pon ada . sebab i think , dalam banyak banyak owang yang pernah aku ada relation . dia sorang jaa yang penah bagi aku hadiah macam tuu . sebelom sebelom nii aku tak pernah dapat present dari depa . walaupon birthday aku . dia kata apa ? hadiah tuu tanda sayang dekad owang ? patot laa LOVE . i love you too my dear . nak tengok tak benda tuu ? meh sini kita tengok dekad bawah .


haa ~ dua dua dia bagi . tak percaya ? tak payah percaya . haha . yang belakang tuu my dad bagi masa aku standard 6 untok hadiah result UPSR dulu . bak kata PAH JAY . yang belakang tuu bebear gemok . haa ~ nii laa muncet yang aku cakap kata nak bawak pi hostel dalam entry nii . CLICK . comel dok ? muncet dok ? haha . oke . yang APIT bagi tadii tuu yang merah menyala yang tulis sweet heart tuu . yang muncet pelok tuu . comel dok ? lawa kan ? nak ? suruh boypreng/girlpreng ampa beli . haha . aku akan hargai benda nii dan aku akan simpan benda nii sampai aku mati . i'm PROMISE dear . :')

first time keluar hangout bershopping sakan dengan IFFA . tambah IFFA pulok jenis kepala shopping kan ? haha . *sorry IFFA :P . sampai mamat tuu pon tak larat nak follow kami . so , aku suruh dia balek and tidoq . yaa lah . time lepak dekad bowling tuu pon jelas jelas nampak yang dia letih . taktau lah dia letih sebab apa . biarkan . haha ! harii nii memang hari yang SUPER DOOPER OHSEMMM bagi aku . i'll never forget it . rugii ohh AIDA tak ekod . kan dah jello terok dengan kami . haha . oke lah . tuu ja kod yang nak cerita hari nii . sure sure hampa pon dah tak larat nak baca entry nii kan ? sebab terlalu panjang . AAK ? *ada aku kesah* . pinjam ayad mak lang aku kejap . haha . oke , babaii sweetie . ily <3


PASTFUTURE
MUKADIMAH :3
Assalamualaikum . Welcome to my online diariess . sedikit pesanan untuk anda . behave . no copycats . no haters . no harsh words . do follow me . insyaAllah i'll follow you back


RINGAN KAN TANGAN