C L O U D ;
Boroii Gendut Buncet TWITER FACEBOOK
gotta go :)
27 January, 2012 • 8:05 PM • 0 comments
haii , good petang ebelibadi . hampa sehad ? aku tak sehad . demam rinduu . haha ! oke , ithink nii last update untok 2 minggu . jengjengjeng . becoz tinggai beberapa jam lagi nak balek hostel dah . sedih wokk ! qasa berat gila kaki nak pi balek sana . tapi balek sana ada kawan kawan . kawan kawan and senior senior yang sangad ohsemm ! miss hampa sangad sangad . especially enek , mat joe and zack . miss membe2 luaq jugak . iffa , miss you ! oke . nak pegi sekolah tapi taknak belajaq and taknak hw . boleh ? nak pegi jumpak + lepak lepak dengan kawan jaa . can i ? kalau macam tuu baek tak payah sekolah kan ?

dah petang nii . hampa dah makan ? kalau yang tak makan pi makan . nanti saked aku tak tanggung . tapi aku pon tak makan lagi . sebab takdak apa nak makan . err . mak tak masak . mak kata nak pi makan dekad luaq sat gi alang alang hantaq aku balek hostel . makkk ! ceq lapaq . huwaaa ~ oke . aku takdak idea sekarang nak tulis apa . that's why merapu jaa lebih . huwm . dah pukoi 4.15 . habes tulis entry nii , teros pi mandi , siap siap then balek hostel .

ohmaii . rindu tv walaupon tak selalu tengok . rindu blog . fb tak rinduu pon . rindu games . rindu muncet . nak bawak muncet bleh kan ? wee ~ nak bawak ahh . jangan jeles . :P tinggai beberapa minit jaa lagi . huwaaa ! ceq takmau balek hostel . tapi kalao duduk rumah mak suroh study bila cukop jam . lagi takmau . hehe . hw tak siap lagi . budak baek memang macam nii . kenapa ? tak kacau hampa pon . welkk ~ oke lah . ayah dah bising bising suroh pegi mandi apa mua sebab dia kata aku suka siap lambat . err . kantoii ahh . oke . bubye . ily <3 muahhmuahh . aku akan rindu hampa semua .


PASTFUTURE
MUKADIMAH :3
Assalamualaikum . Welcome to my online diariess . sedikit pesanan untuk anda . behave . no copycats . no haters . no harsh words . do follow me . insyaAllah i'll follow you back


RINGAN KAN TANGAN