C L O U D ;
Boroii Gendut Buncet TWITER FACEBOOK
welcome 2012 :)
31 December, 2011 • 8:11 AM • 0 comments


haii dan selamat pagi . pagi laa kan . aku tak boleh tidur sebab tak dapat lepak malam malam macam nii dengan apit . kalau tak , tiaptiap malam dia teman aku . soooooo sad :( . sepatut nya malam tahun baru nii dimulakan dengan happy kan . tapi alangkah tak happy nya tak dapat dengar suara dia lamalama . why ? kredit kami licin haa ~ pukul 11.30 tadi sampai rumah . kami bertolak dari kampung dalam pukul 9 macam tuu kod . tak tengok jam masa tuu . ayah memang suka bawak kereta lajulaju bila mak dah tidur . katanya nak test power . aku tak kisah sebab aku dengan ayah 1 kepala . huahua . kami balik after makan pizza delivery yang mak lang aku order . yummie sebab dah lama tak makan . first time untok tahon 2011 kod makan pizza hut . well ! kami bukan jenis mengebad . cewahhh ~

ayah usaha nak balik awai sebab nak suruh aku tidur . esok kan nak kena pergi sekolah pagipagi . cikgucikgu kesayangan itew ajak gotong-royong . excited-nya . ==' . sebenarnya cukup malas nak pi . tapi sebab terlalu rindu dekad membemembe then nak dapat tempat . pergi lah jugak . esok habis waktu sekolah tuu kak dayy ajak lepak depan sekolah . *seberang . dah lama tak lepak macam nii . miss sangadsangad kat budakbudak dorm aku dulu . dorm sebelah . huahua . hope dapat stay dengan depa lagi tahun nii . esok balik dari sekolah , means balik dari melepak . ajak ayah pergi jalan jauh siked untok saja jalanjalan . ayad apa nii ? ==' . yaa laa , aku dah nak balik asrama balik nanti , konfemkonfem susah nak keluar jauhjauh dah . nak ajak ayah pergi penang ahh . hehe ! nak pergi carik teddy bear kecik siked dari muncet tuu . sebab nak ganti dia untuk bawak pi hostel . macam budakbudak kan ? saya baru 14 walaupon tak sampai tarikh lagi .

hari isnin nii dah kena pi daftar asrama . pagipagi dah kena bangun pi daftar kat sekolah sana tuu . tak sabaq nak jumpak kawankawan . tapi rasa sedih pulak nak kena tinggai parents dekad rumah . yaa laa . abang duduk rumah sewa sementara dia masih study nii . pagipagi ada la yang teman mak sebab mak dok mengasuh . mengasuh anak cikgu cukup masa depa balik . lepas ayah balik makan tengah hari tuu ? mak tinggai sorangsorang kat rumah . jaga diri elokelok eh mak . ayah pon sama <3 . duduk asrama sana 2 minggu baru balik . tuu pon kalau takdak hal apa2 . hari selasa dah start sekolah . semangad nya nak pakai baju sekolah . dah lama tak pakai kan . rindu sangad . tapi aku tak reti jaga baju . derekk mau kotoq ja . tak laqat nak basuh . ==' . *pemalas . biasalah budak kecik . dulu masa tak cukup umoq lagi buleh laa dok basuh guna washing machine . laa nii dah dok asrama , pakai tangan jaa yang paling maju pon . sekurang sekurang nya hang tau basuh baju sendiri anis . haha .

dah laa kod . masa pon macam halau aku jaa . dah pukoi 2.45 pagi dah . aku tak tidoq tidoq lagi . yaa laa , kalau tak apit teman . hari nii sendiri teman . sedih :( . oke lah . esok pagi sampai sekolah , pi 7E pi topap . esok dah boleh dah kontek dia . uuyeahh ! haha . meqoyan terok pulak . xD. oke lah . gudmorning semua . sweet dreamz . hampa tidoq leklok laa nooh . moga dibuai mimpi yang indah . cewahh ! BM aku A ahh taon nii . *perasan . oke , bubye . takecare ebelibadi <3 muaahh kiri muahh kanan siked . assalamualaikum :)




PASTFUTURE
MUKADIMAH :3
Assalamualaikum . Welcome to my online diariess . sedikit pesanan untuk anda . behave . no copycats . no haters . no harsh words . do follow me . insyaAllah i'll follow you back


RINGAN KAN TANGAN