C L O U D ;
Boroii Gendut Buncet TWITER FACEBOOK
sunyi :'(
08 January, 2012 • 7:40 AM • 0 comments
*suweet kan depa ? jeles dopp ?
haii . goodnight ebelibadi . dah pukoi 11.50 aku still tak tidoq tidoq lagi . bukan style aku tidoq awai awai . tengok blog aku . ada perubahan takk ? banyak takk ? yeahh . aku dah tukaq skin . aku guna blogskin . thanks Piqah sebab ajaq aku macam mana nak guna blogskin walaupon sikid sikid . haha . yang selain nya aku berpandukan tutorial dari Anis Diyana . thank you so much . now bagi aku , my blog dah nampak kemas siked . siked jaa laa kod . haha . taktau nak kata . why pink ? sebab aku suka pink lembut . dah saked habeh pinggang pinggang denn sebab menerap masa edit blog aku yang hudoh nii . hudoh kan ? betoii dak ? background blog nii ambek dekad Amalina Suhaimi . suka sangad sangad background nii . thanks amalina . dan template nii dari Alia L.Joe's . thanks also dekad dia .

aku suka rupa blog aku nii . hehe . pulonn ja aku . pagi tadi pegi rope walk . mati mati aku engad road walk taw . tapi bila tengok signboard , dia tulis rope walk . baru ku tahu . tali jalan . huahua . sebelom tuu pegi makan roti canai dekad taman apa taktau . dekad paya besaq . hari nii dia lengai . fedup tunggu roti canai tuu . aku , mak and ayah pegi round round rope walk tuu then aku beli tali pinggang satu . akhernyaaa ! naseb takdak kaler biru . kalau tak dah lama aku ambek . mak cakap aku gangster , ambek tali pinggang kaler pink fluorescent . betoii ka aku eja ? haha . wadeva . janji aku dah dapat benda yang aku nak . biaq pi local ka apa , janji boleh pakai . harhar . orang pegi sekolah , aku pegi jalan jalan . berani pulak tuu pi makan kat awan beringin atas bukit tuu . terbaikk !

bila pi kedai makan tuu teringat pulak dekad budak yang bernama apit tuu kan . taon lepas pegi makan dekad situ dengan dia then kita orang balek sekali . balik pi sekolah balek jaa pon . haha . jalan kaki . best sangad time tuu . oke , cakap pasal dia tibatiba teringad dekad dia yang tengah tidur sekarang nii . malam nii takdak sapa nan teman aku . takdak sapa nak sembang dengan aku . takdak sapa nak gelak gelak dengan aku . takdak sapa nak gadoh dengan aku . takdak sapa nak merajok dengan aku . takdak sapa nak pujuk aku kalau aku merajuk . takdak sapa nak merapu dengan aku . pulon kan semua tuu ? biaq laa , tak kacaw hampa pon . welkkk ~ kalau takk , tiap tiap malam boleh dengaq semua tuu . malam nii sunyi sangad sangad dah .

hang takmau bangun ka ? hang takmau teman aku ka malam nii ? hang tidoq awai taw dak malam nii . malam nii takdak sapa nak teman aku hang taw ? kat mana lagi aku nak luah perasaan aku ? dekad sini jaa yang aku ada malam nii . wehh ! seriously aku RINDU hang . rindu hang sesangad dah . aku nak macam dalam gambaq dekad atas tuu haa ~ kan best kalau hang ada dekad aku laa nii . lama dah tak nampak hang . walaupon hari khamis hari tuu baru jumpak hang . tapi tuu hari khamis wehh . tiga hari lagii nihh ? esok aku takleh pi sekolah lagi . hari selasa insyaAllah laa kalau aku terserempak dengan hang . hang dah form 5 wehh . aku form 2 . kita tak satu sesi . hang busy dengan pelajaran hang sebab taon nii hang SPM kan . ada masa hang study apa semua . aku tak kesah kalau hang nak tinggai aku sebab tuu . aku faham hang wehh . aku selalu terharu bila hang kata , nanti hang nak sambong belajaq . paztu baru hang carik kerja sebab nanti hang nak sara aku .

aku sedih bila engad semua tuu wehh . seriously . sebab hang dah banyak kali kata kat aku macam tuu . memang jelas jelas nampak yang hang sayang aku . #perasan . for your information , aku pon sayang hang . wehh , aku rindu hang . hang tau kan aku kalau sehari tak dengaq sora hang tak boleh . aku takmau kacau hang tidoq . kesian dekad hang sebab hang mengadu letih kat aku dari petang tadi lagi . takpa lah . hang tidoq elok elok oke ? aku bukan takmau tinggai mesej dekad hang . tapi aku takod satg hang terbangon . aku takmau kacau hang tidoq . sayangs , i just want to say goodnight , sweet dreams . the most important , take care :') , ilysfdm <3 . aku sayang hang tau . muaahhh kirikanan siked . kbaii .


PASTFUTURE
MUKADIMAH :3
Assalamualaikum . Welcome to my online diariess . sedikit pesanan untuk anda . behave . no copycats . no haters . no harsh words . do follow me . insyaAllah i'll follow you back


RINGAN KAN TANGAN