C L O U D ;
Boroii Gendut Buncet TWITER FACEBOOK
i've got it :)
22 December, 2011 • 12:47 AM • 0 comments




haii , and selamat petang . hehe . dah makan ? sihat takk ? oke . hari nii result pmr keluar for form 3 2011 rite ? oke . how your results ? ok or ko ? haha . takpo lah . apa pon result dia , bersyukur ja laa . benda dah jadik . bukan boleh ulang sekali lagi kan . well . congrates untok semua . huwm . nanti aku kerja , aku belanja hampa . huahua . tunggu lah
sampai beruban . xD . my cousin dapat 3A . ala , spm nanti yang menentukan masa depan sayangs . keep it up girl ! mak aku pon bila result depadepa dah keluaq nii , aku yang kena bising . walaupon aku tak ambik exam pmr lagii kan . dia selalu cakap apa ? tengok . usaha lebih sikit . duduk rumah nii baca laa buku sama . nanti bukak sekolah , cikgu terus ajaq ja . cepat sikit kita pick up kan .

oke . macam macam mak aku cakap . tapi aku still dengan diri aku . watte ? ==' lapo lah pulok bau roti telur yang mak aku tengah buad tuu . yummie beb . lapo lapo lapo . oke . tadi walling dengan kawan aku piqah/enek . nak try bukak blog dia tak boleh . so , that's why aku tak tag dia . walling dengan dia tadi tanya pasai surat asrama . ohmaiii ! kenapa aku tak
dapat lagii ? time tuu dah petang macam nii . dalam pukol 2-3 macam tuu kod . then dia cakap pukol 11 macam tuu posmen mai hantaq surat asrama dekad rumah dia . aiyoyo . dalam hati aku dok susah hati bagai dah nii sebab tak dapat surat .

then , ingat ingat balek tadi , pagi tadi time aku tak bangun tido lagi , ada dengar bunyi moto posmen tuu kan . konfemkonfem moto posmen sebab dia tak bagi salam . haha . lepas tuu abaikan sebab terlalu ngantok . engad mak dah ambek surat . that's why tak tanya mak apa apa pon . lepas tuu tadi try tanya mak , ada posmen hantar surat takk ? then , mak cakap taktau pulak .mak tak tengok pon . so , dengan excited nya pegi dekad peti surat then tengok dekad dalam . booyeahhh ! ada sampul surat kaler koko then ada tulis nama my bapak then sampul tuu agak buruk . yeahh . time aku bagi sampul tuu dekad cik pipah pon , memang burok . haha ! then , tengok tengok dia suruh pegi daftar 2 hari bulan nii . huwaa ~ sangad excited yee . orang dah excited awai awai . aku baru nak excited wehh . #lengai .

my friends pon dah dapat . mat jo , enek , zack , semua geng asrama aku dulu dapat wehh . mintak mintak sangad kami dapat 1 dorm . sebab kamilah yang hantar paling lambat hari tuu . huahua . hari last sekolah baru kami hantar . terbaekk ahh . harhar . tadi acive my fb kejap . then tengok wall aku penuh dengan virus . yeahh ! tersangadlah benci kepada virus . lepas tuu aku tukar aku punya fb kepada timeline . and then tengok my wall dah takdak semua tuu . booyeahh ! lepas tuu aku tukar dp kejap . nak tengok takk tukar gambar apa ? gambar paling hudoh penah aku ada . haha . yaa laa , hampa nak tengok kat fb aku tak boleh kan . sebab aku dah deactive balek . aku tak rasa boring pon takdak fb . huahua .




huahua . burok rite ? ituu jaw nak kongsi dengan awok semua . tersangadlah bersyukur sebab dapat masok hostel . best giloss wehh sekolah nak bukak dah . wee ~ tak sabo denn nak pakai baju sekolah , bag sekolah yang sama dengan boiprengg itew en . haha . pulon ahh ! :P sabtu nii nak pegi gunung jerai dengan family dengan jiran jiran semua . kami macam buad rombongan pegi sana . doakan yang kami selamat sampai . huahua . amiinnn :) . oke . awokawok sayee . take care yee . bubye . nak pegi makan dulu . aauumm ! ily <3 muahhmuahh .



PASTFUTURE
MUKADIMAH :3
Assalamualaikum . Welcome to my online diariess . sedikit pesanan untuk anda . behave . no copycats . no haters . no harsh words . do follow me . insyaAllah i'll follow you back


RINGAN KAN TANGAN