C L O U D ;
Boroii Gendut Buncet TWITER FACEBOOK
cuti free :)
05 January, 2012 • 5:43 AM • 0 comments

selamat malam dan salam satu Malaysia . saya bangga jadik anak Malaysia . oke , apa nii ? merapu apa nii ? harhar . now tengah layan youtube . dok tengok video video clip baru . lagu lagu baru apa semua . sambil sambil tuu mesej dengan budak pulun tuu kan , apit kan ? :P . hampa dah makan ? macam biasa tadi mak tak masak banyak . yang ada pon gulai . aku pulak kureng dengan gulai . so , mak suruh goreng telur . macam biasalah . tiaptiap hari order garam selori mai letak dekad rumah . haha . tak penah sedap bila masak telur . well ! nak tiru sangad abang yang profesional bab bab memasak nii kan . sapa kawen dengan aku nanti , siap siap lhaa terima apa yang aku masak . ala , awai lagi nak belajar masak terokterok . acewahh !

hari nii masuk hari ke 3 kita sekolah kan ? am i right ? cewahh . mentang mentang dah sekolah , dok speaking terok boleh . huahua . belajaq BI pon baru dua hari . haha . aku excited nak belajaq math wehh . aku suka subjek math oke . minggu nii ada hari selasa hari tuu jaa . hari tuu cikgu baik . siap tanya lagi , nak belajaq ka minggu depan baru nak belajaq . wee ~ ofcoz ar takmo belajaq lagii kan . and now , dah kena tunggu hari ahad nii pulak . tuu pon kalau aku pegi lah . yaa lhaa . dah dapat cuti free dari pengetua . takkan nak tolak . huahua .

tapi kalau aku tak pi ahad tuu . rasa macam t'tinngai pulak math tuu . hari ahad takpi . isnin takpi . cemana tuu ? takpo lah . nanti tanya jaa membe hw apa kena buad haa ~ aku suka math ! siriesly . guru kelas aku kali nii sangad sporting . memang best dia ajaq . tak boring . tapi something tuu mengantok jugak sebab dia banyak explain and explain . takdak hw pon yang dia nak bagi . tuu yang buad aku boring tuhh . balik nii ada hw . kena buad kh . err ~ tak suka sunggoh dengan kh .

form 1 2012 nii . ada yang baik , ada yang sengap , macam macam ahh . tapi , ada yang jenis yang boleh buad orang baran . baru 3 hari dikk hampa dekad badlishah nihh . jaga mulut tuu dulu lah dikk . tak marah laa nak ramah ramah bagai . tapi , beware jugak mulut tuu . jangan ahh nak panggil senior atasan dengan panggilan yang sesuka hati hampa jaa . engad kami takdak perasaan ? awal awal macam nii , jangan lah nak act gangster lebih pulak kan . sesuai dulu lah dengan senior hampa ni kan . jangan suka hati nak gelak gelak dekad senior hampa kalau jadik apa apa kt dia . benda boleh jadik balik dekad hampa taw . beware ahh . ada pulak junior nii yang telah diajar oleh senior depa mengutuk senior senior lain . ohmai ! tuu lagi membarankan . cantek lah mulut hampa .

kami takkan nak cakap cakap pasai hampa , kecohkecoh terok terok pasai hampa . kalau hampa hormat kami , kami akan hormat hampa . dengan sapa pon mesti kena hormat lah kan . taktau lah wehh . nanti kalau hampa ada kena meet dengan senior hampa tuhh . ada lhaa sumthing wrong somewhere tuu . time tuu pandai pandai lah hampa pikiaq apa salah hampa . oke , stop pasai junior kita . dah tak laqat nak cheta pasai depa . dekad dorm aku jadik S.U. ohmaii . tulisan aku tak lawa . balik nii kena buad yang mana aku kena buad . paztu hw lagi . fuhh ! giloss . takpo , isnin baru balik sana . huahua . gelak kejam . xD

oke lah . dah lewat kod . mata pon dah berat . so , it's time to sleep . dah sampai masa untok tidur . tidur lah sangad . at the same time nak pikiaq nak bagi present apa dekad husband tersayang on his birthday . huahua . tak kawen lagii dikk oii . xD . think think think . huwm . mana boleh bagi tau kan nk beli present apa . jangan jelez . kita dah 9 bulan lebih . wow ! seriously t'kejud . my love for you will never end . cewahh . setai aqk bi aku ? haha . pulon . oke lah . gudnyte . tc , sweet dreamz . bubye , muahhmuahh siked . ily <3


PASTFUTURE
MUKADIMAH :3
Assalamualaikum . Welcome to my online diariess . sedikit pesanan untuk anda . behave . no copycats . no haters . no harsh words . do follow me . insyaAllah i'll follow you back


RINGAN KAN TANGAN