C L O U D ;
Boroii Gendut Buncet TWITER FACEBOOK
Aku rindu hang bebehh !
27 January, 2012 • 6:54 AM • 0 comments
haii , selamat malam . nak dekad pukol 10 tadi baru balek dari tengok movie cerita Journey 2 3D dengan my bapak . cerita dah best , tapi lagi best kalaw tengok 2D punya . 3D siriesly tak best . spek tuu mengganggu and buad aku pening . lepas nii tobat dah tak tengok cerita 3D . lepas habes tengok movie tuu , ayah ajak masok Giant . ayah kata carik ahh barang barang esok siap2 . esok tak kalot dah . oke , cari cari cari . then , dah habes tuu time nak keluaq , cakap kat ayah jom pegi Yogo Goyo tuu kejap . teringin nak makan ice cream & frozen yogurt . btw , sedap jugakk ! for me and my dad , sedap laa . bagi hampa taktau lah kan .

pagi tadi dikejutkan dengan mesej NGERI ! haha . takdak lah ngeri . cuma dapat heart attack siked jaa . haha . yaa ! pagi tadi my boyfie text guna number sapa taktau kata handphone dia kena rampas . aku dengan lali baru bangon tidoq baca mesej tuu dengan takdak perasaan . then tidoq balek . lepas tuu handphone dok bunyi dengan misscall beberapa kali . aku ignore jaa . sebab aku memang macam tuu . number yang takk dikenali aku takkan angkat . laen lah kalaw hampa text aku bagi taw hampa sapa . then baqu aku angkat . ambil langkah berhati-hati lettew .

last dengaq sora dia semalam . tuu pon semalam kami tak mesej sebab bapak dia dah warning dia awai2 lagi kan . so , disebabkan dia sayang handphone dia , dia dengaq cakap pak dia . budak baekk nihh . haha ! tapi , dengaq dengaq pon pagi nii handphone tetap kena culik jugak . herhh . semalam dah kena tinggai sebab kazen dia and parents dia . hari nii sehari kena tinggai . lagi parah wehh . kalau takk hari nii dapat jumpak dia kejap . tapi , mayb parents dia still bengang dekad dia . so , dia call guna number rumah cakap tak boleh jumpakk . aaarrrhhhh ! NGERI sangad ahh ayad tuu . dengaq dengaq tuu , ribun taufan tsunami semua melanda hati aku troihh . hati dah banjir . cuma tak pam naik dekad mata jaa lagi .

so , kena lah relaks dulu kan . dia cakap hari ahad baru bagi . wehh ! ahad ? aku nak jumpak hang lah . kalau nak bagi dekad sekolah . kirim salam banyak banyak ahh . tobat takleh jumpak punya . so , kena bagi dekad postman Hidayah Md Soid . macam biasa lah . kirim salam tiap tiap hari then pesanan . ollwess . tak penah missed benda tuu . haha . ahad nihh ambek handphone hang balek eh ? macam mana pon aku nak kontek hang jugak . last jumpak dia kemarin . last dengaq sora dia pukoi 2.30 tadi . tuu pon tak sampai 5 minit . errhhh ! sedih siott . naseb ahh ada hang miss bloggie . hang jaa tempat aku mengadu .

oke lah . lagi panjang aku cerita , lagi banjir hati aku . wait ! sapa nak teman aku malam nii ? huwaaaaaa ! naseb lah ada apit muncet tuu haa ~ kalau takk . pukoi 12 japgi hampa mai kenduri arwah aku eh ? dah lah . got to go . bubye . untok APIT ! gudnyte . cweet dreamz . take care sayangs . aku sayang hang sangadsangad wehh . ilysfdm <3 muahhmuahh ! untok hampa . gudnytez jgk . sweet dreamz . hampa pon take care jgk . bubye . ily <3


PASTFUTURE
MUKADIMAH :3
Assalamualaikum . Welcome to my online diariess . sedikit pesanan untuk anda . behave . no copycats . no haters . no harsh words . do follow me . insyaAllah i'll follow you back


RINGAN KAN TANGAN