C L O U D ;
Boroii Gendut Buncet TWITER FACEBOOK
wednesday nite :)
06 June, 2012 • 8:31 AM • 0 comments

assalamualaikum and haii . apa kabaq semua ? hope hampa semua baek . oke . hari yang sangad boring . -..- . nak update nii pon taktao nak tulis apa . huwm . hah ! semalam baru perasan when my boy tengok blog aku then dia cakap cano nak tengok yang lain nii . then hari nii try ushar ushar tengok kan , betol . takleh tengok older post . haha ! padan muka hampa . -,- . * watte * . maaf laa ye .

tadi petang buad projek kayu dengan my bapak . cehh ! BUAD DENGAN my bapak ? actually my bapak yang buad . dia lah yang paku . paku jaa pon . potong kayu aku , design pon aku oke ? my bapak tolong paku kan sebab dia takod kayu tuu pecah . dari elok jadik takk elok pulak nanti kan . * elok laa sangad * . then masa tengah buad tuu mak maii . then dia berkata * cehh * " tuu ayah buad tuu bukan nak tengok macam mana . ayah , bagi adek buad . semua nak suruh orang buad nii . " then ayah backup . " dia buad dah tadi . dia potong kayu . " mak sambong . " habeh yang tuu ? cikgu bagi qeja tuu untok dia buad . bukan ayah buad . habeh kalau dok kat asrama cena laa ? " then , dengan bangga nya aku berkata . -.- " laa . sat lagi kalau adek silap buad ka apa ka , benda yang elok jadik qelai teqoihh . try pi tanya anak oqang lain tengok , pak depa tolong dak ? dulu masa mak kecik kecik pon dok suqoh tok wan tolong jugak . "mak aku slumber cakap . " dulu mat menjait ja ." aku sambong . " haa ! jait bukan susah . sonang jo . *dalam hati : macam laa aku pandai jait -.- * " then mak aku dok sambong potpetpotpet apa taktau lah kat dia kan .

petang tadi mak aku nampak anak kawan baik dia naik moto ngan balak dia depan umah . siap mak dia follow hantaq dia lagi . lepas tuu masok dalam aku kena beletiaq . " mak takmao laa adik jadi lagu tuu . biaq pi naek kat tempat lain takpa lagi daqi naik depan umah . malu oiii jiran tengok . satgi dok jadik buah mulot depa . " hati aku dok kata . macam adek eh ? hehe ! tapi tak berani ceq cakap depan dia . dia tau satgi melambong aku . mau dok jadik anihh lambong pulak kan . haha ! hari nii dok dengaq dia potpet saja 24 jam . * hiperbola teqok sangad * .

oke . cuti panjang nak habeh dah . amacam ? budak budak hostel , enjoy your holidays laa ye ? nanti balek hostel dah takleh nak buad benda apa yang hampa nak buad dah . lappy takleh nak beqadab 24 hours a day dah kan ? * ala , kat sana an hour a day pon bole * . -.- . aku pulak takleh nak layan youtube dok tengok video munah and hirzi tuu dah . tak bole nak berblogging . sedih nii . -oo- . haha . oke lah . enjoy your holidays dengan buad benda yang berfaedah . * sembang ! * . that's all . bye ! ily muahmuah . <3


PASTFUTURE
MUKADIMAH :3
Assalamualaikum . Welcome to my online diariess . sedikit pesanan untuk anda . behave . no copycats . no haters . no harsh words . do follow me . insyaAllah i'll follow you back


RINGAN KAN TANGAN